Flexikey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,1and1 den domain aldım.Karttan ödemeyi çekti ve mail geldi sipariş tamamlandı diye ancak domain kontrol panelinde görünmüyor.Bilgisi olan var mı?
4 gündür de ben bekliyorum domain ve host ,hoş geldin