Üstadım mümkün olursa servise gönderin. Demişsiniz ki garantisi yok tamam garanti olmasa dahi servis belli bir ücret karşılığı telefonunuzu yapıyor. Telefon tamircisine ben de olmak üzere çevremdekiler götürdüler fakat bir yeri yaparken diğer yer bozuluyor sonra yaptığı yer bozuluyor. Servise 10 lira telefon tamircisine 5 lira verir fakat o verdiği 5 lirada telefonda bozulmadık yer kalmıyor ve en sonunda telefon ölüyor.