Merhaba, geçmiş olsun.

Burada bazı yorumları okuyorum daha hakim, savci karşısına çıkmadan öyle şeyler yazıyorlarki zırt..zırt.. ; )

Dostum, haklısın veya değilsin biLmiyorum ama bu olaydan fazla birşey çıkmaz.. Güzel konuş kendini ifade et.. Sinirlendim vb vb gibi şeyler ama olayı doğru şekilde ve akıcı şekilde anlatman gerekiyor. Karşı tarafın avukatı olması (+) ama sana devlet ücretsiz avukat veriyor ondan yararlana bilirsin