GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Esx 6.0 kurduysanız kendisi güvenlik için kapatıyor. Firewall kısmına 1 tane boş IP ekleyin sorun düzelecektir.
azatmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
donanımsal olarak resetledikten sonra tekrar giriş yapmayı deneyin. giriş yapamazsanız üstüne tekrar kurulum yaparak veya livecd ile bağlanarak sıfırlayabilirsiniz,


https://www.youtube.com/watch?v=CoL43UBpVyI


https://www.youtube.com/watch?v=IEVLBFR8V_I
Donanımsal olarak resetleyince sorunu çözdüm teşekkürler cevaplarınız için