SaruCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Esxi şifresi ne hikmettir kendi kendine değişmiş gibi dün girdiğim esxiye şuan giremiyorum yöncüye sorduğumda tabikide tatmin edici bir cevap yok ortada test için kullandığım sunucunun hacklenmiş olabileceği iddia ediliyor anlayamadım her neyse vnc den şifre değiştirme imkanımız varmı acaba yardımcı olabilecek varmı ?
donanımsal olarak resetledikten sonra tekrar giriş yapmayı deneyin. giriş yapamazsanız üstüne tekrar kurulum yaparak veya livecd ile bağlanarak sıfırlayabilirsiniz,


https://www.youtube.com/watch?v=CoL43UBpVyI


https://www.youtube.com/watch?v=IEVLBFR8V_I