Esxi şifresi ne hikmettir kendi kendine değişmiş gibi dün girdiğim esxiye şuan giremiyorum yöncüye sorduğumda tabikide tatmin edici bir cevap yok ortada test için kullandığım sunucunun hacklenmiş olabileceği iddia ediliyor anlayamadım her neyse vnc den şifre değiştirme imkanımız varmı acaba yardımcı olabilecek varmı ?



Dinleyip format işlemi yaptırsam boşuna makine formatlanmış olacaktı. Sunucuyu panelden resetledim sorun düzeldi şifre yanlış diyen makine şuan sorunsuz giriş yapıyor nedeni nedir bunun ?