Hocam geçmiş olsun Türkiye'de mahkemeye gidince adalet olmadığını anlıyorsun.
Güler misin ağlar mısın adam seni dolandırmış sen paranı alamamışsın haklı olarak adama d.olandırıcı dedin diye 10 katını ödemeni istiyorlar.
İşin ilginci davayı sen açsan sürünürdün ama hakaret davaları maşallahı var.
Adalet nerede, duyan gören olmuş mu?