Suç duyurusuyla hüküm aynı şeyler değil. Birincisi alacağınızdan vazgeçtiğinizi beyan etmeniz büyük hata. İkincisi u aşamalarda henüz savcıyla bir araya gelmediyseniz doğrudan savcıya gidip başınıza gelenleri anlatın. Sizin anlattıklarınız çerçevesinde şu an o polis olduğunu iddia eden sözde uzlaştırmacı da işin içinde olmak üzere kandırıldığınızı söyleyebilirim. Eğer anlattıklarınız dışında gelişmiş yasal adımlar varsa bilemem. Ancak böyle suç duyurusunda bulunmakla ceza falan (para cezası dahil) çıkmaz. Bunlar yargılama işidir. Savcı icabına bakar.