arkadaş yapmasaydı daha iyiydi belki ama ben böyle hukuk yoluyla savaş açıldığı zaman, suçlu olduğu halde hukuğu kullanarak seni alt etmeye çalışanlara karşı aynı yolla savaşılması taraftarıyım.
Ekran görüntüsü kesin ispat değildir, oynama yapılmış deyip bilirkişiye gönderilmesini talep edersen, (archive.org dan o yazıları yazdığın siteye bakıp arşivde var mı kontrol edip, varsa bi şekilde silinmesini ya da değiştirilmesini sağlayabiliyorsan sağlayıp) sonra da berat edip o kişiye iftira'dan dava açarsan (borcumu istediğim için benim ceza almama yönelik mahkemeyi meşgul etti ve iftira attı diyerek) tekrar durumu toparlama ihtimalin var.