venom10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladığım kadarıyla Şuanda senin dosyan uzlaştırma aşamasında, uzlaştırmacı la bir görüşmen daha sağlıklı olur. Karşı tarafın senden istediğini illaki Ödemek zorunda değilsin.
Evet uzlaştırmacı bu büyük fırsat ödeme yap dekont getir bana imza at konuyu kapatalım diyor aksi halde yaptığın büyük suç dedi ama anlamıyorum adam beni dolandırdı yahu kendimi gerizekali gibi hissediyorum

Nukrox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
resim
Adamın sicilinin olup olmadığını bilmiyorum ama nasıl öğrneeiblirim?