bizde turknet kullaniyoruz adamlar kendi altypailarini kurdular diyorlar ama alakasi yok halen turk telekom alt yapilairni kullaniyorlar bir cok sirket gibi islerine geliyor bu ama ttnette kotam dolduktan sonra hiz 3 mbt dusuyordu su anda 200 gb dowland yapmama ragmen 6-10 mb arasinda hizim degisiyor iste ne oldurur ne surundurur bir hizmet sagliyorlar