Paraları bittikçe lisansları bozuyorlar diye düşünüyorum

Uzun zaman önce bir müşterimiz oradan tema beğenmiş, ısrarı üzerine alıp kurmuştuk. Sağolsunlar biz de lisans mağduru olmak üzereyken kırdık çözdük

Eski temaları kırılıyor idi ancak güncel sürümleri bilmiyorum.
Uzak durulması gerekenlerden bu arkadaşlar...