Rottmayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben iade gönderdim aradılar 13 tl abonelik ücretini çıkıcak, yiyosa bi faturalandırın dedim.
şuan 11 mb lere çıktı ama yarın 2mb lerin altına düşmeyeceğinin garantisi yok stabiliteyi sağlayamadılar birtürlü