Jerami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dediklerinin hepsini yaşıyorum şuan sanal internet satıyolar müşteri temsilcisi yok, vaziyet ''bu ne perhiz ne lahana turşusu''
Ben iade gönderdim aradılar 13 tl abonelik ücretini çıkıcak, yiyosa bi faturalandırın dedim.