FoRgEd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
emek verilmiş güzel bir uygulama birde herkes 50 / 100 tl satarken siz bedava paylaşmışsınız Teşekkürler.
artık canım sıkıldı facebook açmaktan birde şuanda program 3 5 üyelikten sonra takılabılır baya indirip kayıt olan olmuş v2.1 proxy sistemini aktif edicem böylelikle takılma kalmıcak YORUMUN İÇİN TEŞEKÜRLER