BilisimBaskent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kalite kokuyor, tebrik ederim. Başarılar.
Teşekkürler hocam güzel yorumunuz için
Wizyoner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam öncelikle tebrik ederim ancak bir eleştirim olacak. Mobilde menüyü açtığınız zaman kapatmak için en yukarıya çıkıp çarpı işaretine basmak zorunda kalıyoruz. Sitenin sağa tarafında dokunulduğunda menünün kapanması daha güzel olurdu. Belkide ben yanlış teşhis ettim.
Teşekkürler hocam Bu geri bildiriminiz için teşekkürler, güncellemede bununla ilgileneceğim