Merhaba hocam öncelikle tebrik ederim ancak bir eleştirim olacak. Mobilde menüyü açtığınız zaman kapatmak için en yukarıya çıkıp çarpı işaretine basmak zorunda kalıyoruz. Sitenin sağa tarafında dokunulduğunda menünün kapanması daha güzel olurdu. Belkide ben yanlış teşhis ettim.