Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İftira kısmı neresi açıklarmısın?
ogretmenin sapka gibi maske gibi sacma sapan seylere para istedigini soylemissin hocam. kime gore sacma. sen egitim konusunda pek bir sey bilmiyorsun hocam. senin zamaninla bugunu kiyasliyorsun. sistem degisti. bu sistemi getirenlere hatta kendi sistemlerini her sene degistirenlere kim oy veriyor? bu egitim sistemini oyuncak eden adamlara oy veriyorsunuz sonra her sene degisen sistem icinde cirpinan ogretmenleri sikayet etmeye kalkiyorsunuz. bazi derslerde ve konularda sapka maske, defter kitapla ogretemeyecegin seyleri ogretir. biz bu sistemi yaratanlara alkis tutup oy veriyoruz sonra sistemden canimiz yaninca vur abaliya. cunku gucun ogretmene yetiyor. o ogretmenlerin bir cogu ceplerinden tonlarca para harciyorlar kendi materyallerini gelistiriyorlar. sonra sistem mufredat degisiyor o materyaller yalan olabiliyor. egitimdeki en bastan gelen tum kokusmuslugu gormezden gelip, cocuguna 10 lira vermekte zorlanmana neden olan ekonomik sistemi gormezden gelip, idealistce senin cocuguna birseyler ogretmeye calisan ogrermeni devlete sikayet edeceksin.

ogrermeni sikayet ederken, 15 senedir milli egitimi cocuk oyuncagi gibi degistiren partinin milli egitim bakani ile sen cocuga 10 lira vermekte zorlanirken milli gelirimiz bilmem kac bin dolar oldu diyen sayin cumhurbaskanimiza da selam soyle lutfen.

SM-G955F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi