Merhaba arkadaşlar r10 kullanmayan bir ark istirhamda bulundu konu açıyorum bende umarım kendisine yardımcı olabilen bilgili bir arkadaşlar çıkabilir burda işi görülür.
Arkadaşımın Sorusu;
Merhaba arkadaşlar 2 adet adsense kullandığım web site var şunu yaparsam kural ihlali olur mu , a sitemde adsense kullanıyorum hiti yüksek , b sitesinde de adsense kullanıyorum ama hiti düşük benim uygunsa yapmak istediğim ; A sitesinde açıkken 10sn sonra B sitesini Yeni pencerede açılmasını istiyorum bu uygunmu değilmi teşekkürler.