Hocam hepsi full. Istediklerinin hepsini gonderdim.Evraklar icinde red te gelmiyor onaylanmiyor da.Istanbulda bir arkadasimda ayni durumda aramizda 1-2 gunluk belge yukleme farki var.onunda onaylanmadi henuz.Hocam bunun bi yontemi mi var biz mi salağa geldik anlamadim..



2.bi hesap olarak paribu acacagim elbet ama b.turk hesabinda yaklasik 500-600 liralik cekemedigim bc var.