1 haftadir hesabimin onaylanmasini bekliyorum.En kisa surede onaylanacak diyor ama 1 haftadir gelisme yok.Mail atiyorum otomatik cvp gonderiyor sistem.Bir hesabi onaylamak bukadar zahmetli birsey mi yahu adamlar uzaya uydu gonderiyo bizinkiler belge onaylamaktan aciz.Site sanki terkedilmis gibi.Nekarar surede onaylaniyor bu hesap baska cuzdan mi kullanmaliyim?