Tek panel ile bitmiyor artık hocam iyi bir bütçeniz yok ise önermem , proxyler vs derken aylık güzel bir maaliyeti oluyor. Satacak olan arkadaş anlatırsa sadece paneli satmaya niyetlenmezse güzel olur.
( Belki bilmiyorsanızdır diye yazdım, biliyorsanız söylemedim farz edin )
Arkadaşın dediklerine aynen katılıyorum bütçeniz yoksa tavsiye etmem, hit, mobil uygulama yani sürekli user akışı olmasi gerekiyor, yazılım düşünürseniz 1.000 TL ye sağlarım.
detaylar için skype ; s3rc4nx