Tek panel ile bitmiyor artık hocam iyi bir bütçeniz yok ise önermem , proxyler vs derken aylık güzel bir maaliyeti oluyor. Satacak olan arkadaş anlatırsa sadece paneli satmaya niyetlenmezse güzel olur.
( Belki bilmiyorsanızdır diye yazdım, biliyorsanız söylemedim farz edin )