Yaşadığınız bölgesel bir sorun olsa gerek. Ben de donanımhaberde sizinki tarzda superonline şikayet konuları görüyorum, onların aksine superonline bana hiç sorun yaşatmadı. Bence bu tarz konu başlıklarından da vazgeçin, bir firmayı karalamak bu kadar kolay olmamalı. Onun yerine "Aralık ayında yaşadığım Türknet hız sorunu" adlı bir başlık koyabilirdiniz. Sanırım hemen celallenen bir yapınız var.