Bu internet olayında şunu gördüm ben;
Tamamen bölgeye bağlı bölgenin altyapısı ne kadar iyiyse o kadar kaliteli hizmet sunuluyor. Yerleşim yeri eski bir yerse sürekli sorunlar devam ediyor. Ttnet kötüleniyor ama 6 yıldır sadece 2 kez kesinti problemi yaşadım. Şimdi taşındığım yerde fiber var 50 mbps'yi görüyorum. Gelecek dönem uygun gelirse 100lük pakete geçmeyi düşünüyorum.
Türknet'in en çok gördüğüm şikayeti müşteri hizmetlerine bağlanılamıyor. Ttnette en geç 40 saniye içerisinde karşımda muhattap bulabiliyorum. 2 kez kesinti oldu demiştim (1inde hırsızlar kabloları çalmıştı) 4 gün kesinti oldu 4 günün parası faturamdan düşüldü bir ücret ödemedim.
Bölgeniz iyiyse müşteri hizmetleri ile bir işiniz olmayacağı için Türknet iyidir. Ama bölge kötüyse vay halinize.