Başvuru bölümünde vergi mükellefi değilim seçilebiliyor.Ama siz vergi mükellefi olmamız gerektiğini söylüyorsunuz.O seçenek orda neden var.Vergi mükellefi olmadan başvuru yapıp kullanabiliyormuyuz