theykk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şarzda oyna ve performans moduna al orda bide cpu ayarı var onları yap sıkıntı olmaz orjinal olması lazım birde oyunun
Oyun orjinal. Şarzda oynuyorum. Sanırım güç yönetim kısmındaki cpu ayarından bahsediyosun. onuda denedim. sonuç aynı.