Jerami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar superonline taahütüm bittikten sonra TURKNET adlı firmadan internet almaya başladım şuan 1 . haftasındayız ben 16mb ye kadar olan paketten aldım bana şuan 2mb zor ceriyor bi ara 11 mb ye kadar çıktı telefon açıyorum telesekreter koymuşlar telefona bakan temsilci yok. Mail Atıyorum ordaki adamda telefondaki telesekretere yönlendiriyor bu internet sağlayıcıları bana kafayı yedirecek Superonline 6 ay bedava 27 ay tahüt verecekti onu yapacaktım bunlar yüzünden kaçırdık sakın ola geçecekseniz 2 kere düşünün Turknet Hız Testim Burada
furkanture adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
superonline 2yıl taahütüm bittikten sonra 2yıl daha uzattım çok memnunum eskiden sorunlar oluyodu onlarda yok artık hep sabit hız superonline devam etmemekle büyük hata yapmışsınız hocam
valla bende övüyordum sağda solda ama 3 gündür internetim yok. Yok platin müşteriniz yok şöylesiniz bizim için sonuç varmı yok? Sorun yaşadınız mı cidden dolaştırıp duruyorlar. Umarım sorun yaşamazsınız bela ötesi. Genel sorun oluştu diyip 24 saat interneti uçuruyorlar, müşteri hizmetleri aynı satıları okuyup duruyor. Çıkmak istiyorsunuz bu konuda ttnet in eline kimse su dökemez dünya kadar masraf çıkarıyorlar. 3 gündür netim yok kapatmak istedim 900 tl istiyolar aman kimseyi, hiç bi firmayı övmeyin

cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Memnun olan arkadaşlar sorun yaşadığı an ne kadar memnunlar görecektirler. Bağlantı problemi, hız problemi, hat problemi vb. problemler yaşadığınız an karşınızda bu sorunu giderecek bir müşteri temsilcisi yok. İnternet sitesi üzerinden destek talebi gönderiyorsunuz ve otomatik cevaplar geliyor günlerce bekliyorsunuz karşınızda bir muhattap bulamıyorsunuz. Ama satış aşamasında 40 kere müşteri temsilcisi sizi arayabiliyor.
Satana kadar birde abonelikten ayrılmak istediğinizde varlar sonra arayınki bulabilesiniz

cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tesadüf ya şimdi sms geldi ödenmemiş fatura sebebiyle hattı kısıtlamışlar. Ancak ödenmemiş fatura veya oluşmuş bir fatura görünmüyor. Telefon ile bağlanıp ödeme yapmaya çalıştığımda yine aynı şekilde ödenmemiş fatura bulunmuyor ancak böyle saçma sapan bir durum oluyor...
konumu gördünüz benim aboneliğim bile yok 180 TL borcum gözüküyor. Mail attım, aramaya çalıştım, sosyal medya hesaplarından yazdım yok arkadaş 1 tane muhatap bulamıyosun