Ben şuan aktif olarak bir siyasi partiye üyeyim aidatımısa veriyorum
Ama malum parti zamanında beni kundağa getirmeye çalıştı nasıl mı?
TOKİ için başvuru yapmaya gittim elime bir form tutuşturdular önce şunu doldurup getir dediler aldım gittim doldurmaya birde ne göreyim partili üyelik formu. Orada çalışan şahsa gittim ben partiye üye olmaya gelmedim TOKİ ye başvuracaktım yanlış form vermişsiniz dedim. Yo yanlış vermedik partimize üye olmadan TOKİye kayıt yaptıramazsın dedi. Tabi ben kızdım kavga ederek ayrıldım oradan sadece yandaşları faydalanabiliyormuş bak işe sen . Yani her Türlü üye yapmanın yolunu buluyorlar