BurakK. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vdsl hizmet alıyorum memnunum daha önce hic sıkıntı yaşamadım bi kere yaşadık hallettiler neden çünkü karşında muhatap bir insan vardı müşteri temsilcisi diye birisi vardı ama şimdi ne oldu bozdular yok fax çekin yok destek talebi acın. Telefonla destek diye birşey kalmadı arkadaşlar bu olaydan ötürü kendi kalitesini yerle bir ettiler. İlk sorun yaşadığımda ve karşımda bir muhatap bulamadığımda iptal ettiririm.
temsilciye ulaşmanın yolunu buldum. farklı bir telefondan yeni abone olacakmış gibi arayınca temsilci çıkıyor bağırıp çağırdım kendimi tutamadım 10mb lere kadar çıktı internet arkadaş gene 3 lere 4 lere saldı kendini :S