Yıllar önce bizde bir belediye'ye halı saha maçı yapmak için giderdik. Belediyenin halı sahasında bir müddet oynadıktan sonra cep numaramızı , tc numaralarımızı vs aldılar kayıt yapacağız diye sonradan bir baktık ki bizi bir partinin üyesi yapmışlar. Yok sen üniversite başkanısın şu başkanısın vs tarzında konuşmalar dönüyor. Mesaj filan geliyor. Gidip yargıtaydan dilekçe verip iptal ettirdim.