Tesadüf ya şimdi sms geldi ödenmemiş fatura sebebiyle hattı kısıtlamışlar. Ancak ödenmemiş fatura veya oluşmuş bir fatura görünmüyor. Telefon ile bağlanıp ödeme yapmaya çalıştığımda yine aynı şekilde ödenmemiş fatura bulunmuyor ancak böyle saçma sapan bir durum oluyor...