SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl bir yol izlediniz hocam ? Hayırlısı olsun
Sağolun üstadım
Kimlik ve kimlik fotokopisiyle birlikte ilçe yüksek seçim kuruluna gittim. Orada verilen parti üyeliği sildirme dilekçesini doldurdum. Kimlik fotokopisiyle birlikte dilekçeyi yetkili aldı ve Yargıtaya gönderdi. Normalde bu yöntemle 10 gün sürüyor dedi ancak benim süreç 1 hafta bile sürmedi. Bir diğer yöntem ise notere gidip parti üyeliğinden istifa belgesi hazırlatmak. Sonra o belgeyi yargıtay faxlamak. Bu şekilde noter masrafı çıkıyormuş ancak 2-3 saatte üyelik sildirme işlemi tamamlanıyormuş.
Burada arkadaşlar, parti üyeliğinden istifa etsen dahi sicilinde bulunacak demişlerdi. Ancak edevletten kontrol ettiğimde, eski üyeliğe dair herhangi birşey yok.