Aynı durumdan bende müzdaribim. Tam anlamıyla rezalet bir firma. Müşteri temsilcisiyle sadece kayıt formunu doldurunca konuşabildim ondan sonra seslerini duymaz olduk her seferinde telesekreter kendince birşeyler yapıyor o kadar. Pişmanlıktan ibaret.