Bende bimere şikayet etmeyi düşünüyorum ama etkili olurmu sırf benim şikayetimle para almayı bırakırlarmı
Aynen öyle hocam tüm sınıf maske olayına katılmış bizim ufaklıklar geride kalmasın diye bende verdim parasını ama madem okuldaki kaynaklar yeterli değil okul yönetimi gerekli yerlere şikayetlerini dile getirsinler devlet ne güne duruyo en önemli ihtiyaçlardan eğitimidi devlet üstlenmeyecekse halk ne yapsın zaten boğazımızı zor doyuruyoruz.
O Zaman yarın güzel dille bimere yazayım.
En güzelini yaparsınızz bana göre.