Bende öğretmenim sıkıntınızı çok iyi anlıyorum. Ekonomik durum olarak eğer sıkıntıda iseniz suriyeli öğrencilere bir dünya yardım edliliyor buna bizzat ben şahidim. Sizin öğrencinize neden yardım edilmesin ki gidin durumunuzu şikayet etmek yerine bulunduğunuz ilçenin, İl ilçe milli eğitim müdürlüğüne yardım talebi olarak başvurun. Durumunuzu gerçek bir şekilde onlara anlatın. Genelde kaymakamlık binası içerisinde bulunur bu müdürlük. Yada belediyelerin beyaz masa adı altında öğrenci yardımları oluyor bunada başvurabilirsiniz. Ayrıca devlet, okulda yapılan etkinlik için hiç bir zaman para vermez. Malesef bu velilerimizin cebinden çıkıyor. Evet üzücü bir durum alan var alamayan var bu konuda da haklısınız ama gerçektende bu konuda yapacak bir şey yok.