Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bimere şikayet etmeyi düşünüyorum ama etkili olurmu sırf benim şikayetimle para almayı bırakırlarmı




Aynen öyle hocam tüm sınıf maske olayına katılmış bizim ufaklıklar geride kalmasın diye bende verdim parasını ama madem okuldaki kaynaklar yeterli değil okul yönetimi gerekli yerlere şikayetlerini dile getirsinler devlet ne güne duruyo en önemli ihtiyaçlardan eğitimidi devlet üstlenmeyecekse halk ne yapsın zaten boğazımızı zor doyuruyoruz.
anınnda işleme alınıyor merak etmeyin o konuda yeterki kendinizi düzgün bir dille açıklayıcı bir şekilde ifade edin ondan sonrasına zaten okul hakkında veya öğretmen hakkında bir inceleme yapılıyor muhakak