Simplix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Verify için kimlik vs gönderimi istiyor. Üye oldum ama limitiniz 0 diyor şu an. Verify olmadan kabul eden indacoin var sadece o da çok yüksek komisyon alıyor.
ben bitit.io ile aliyorum uye olurken kimlik yeni kimlik olsun on yuzunu atıyorsun sonraki resimde kimlik ve yuzun beraber olan bi selfy cek oradan bittrex.com ile yonetiyorum altcoinlerimi tabi soyle birsey geldi basima 50 euroluk ve ustu bisi alicaksan herseferinde kimlik ile selfy istiyor.