netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bedava değil sonuçta

Yine de hayırlı olsun.
Bedava aldım sevinci değil ki hocam bu 2014 yılından beri en azından backorder için verdiğim parayı kurtarayım derdindeyken şimdi çok üst düzey bir domaini yakalaması buradaki olay.
kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun.
Çok teşekkür ederim.
WebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hahah çok güldüm şuraya GoDaddy malesef ki kritik alanadlarında çok çok başarısız. Fakat yeni yazmanlar ekledi sisteme. Son dönemde biraz daha iyileşti Tebrikler, bol kazançlar dilerim.
Evet malesef o konuda oldukça zayıflar. Çok iyi bir domaini yakaladıkları için şaşkın olsam da Hala zayıflar diye düşünüyorum

Çok teşekkür ederim.