Konu
Dolar almalı mıyım?
28-11-2017, 20:05:19
#4
pscopat
Zerrab davasından sonra yükselebilir. 4.30 a çıkacağını düşünüyorum. daha sonra düşüşe geçebilir ama bir süre düşmez bence al.