avrupasimkart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1-2 senede çöp olmayan bir altcoin varmı? 1-2 sene sonra bakınca birşeye benzesin
IOTA’ya nerden baksan en az 20 senelik, 20 sene sonra çünkü bambaşka bir çağa girebilir insanoğlu.