ironturkish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
IOTA tabii, ben önerdiğimde 70 cent falandı, şuan $1.22
1-2 senede çöp olmayan bir altcoin varmı? 1-2 sene sonra bakınca birşeye benzesin