BY_TURKER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mantıksız değil. Ancak cüzdanınızda BTC bir miktar tutun. Zaten 1 BTC 40 K şuan. 2018 ikinci çeyreğinde keşke birazda BTC katsaydım kenara dememeniz için yazmak istedim.

Tablonuz güzel sadece Ripple yerine üretim sayısı az olan farklı bir coin alabilirsiniz. Hatta Ripple yerine İota 10 bin yatırabilirsiniz.

Tavsiye; Coin piyasasına kaybettiğinizde üzülmeyeceğiniz miktarlarla girin.
YTD.
İota mı dogecoin mi sizce?



ironturkish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin yerinizde olsaydım 75k bitcoine yatırırdım, 25k iota’ya.
iota mı dogecoin mi?