umarım yaşarız ve emin olun güncellerim

çok iyi bir dağılım yapmışsınız fakat 40k btc için çok geldi daha çok risk alabileceğim birşeyler yapmak istiyorum
50 Bin - ETER
10 Bin - DASH
20 Bin - LTC
10 Bin - NEO
5 Bin Ripple
5 Bin İota
Ben dağılımı bu şekilde düşünmüştüm sizce mantıksız mı?
Mantıksız değil. Ancak cüzdanınızda BTC bir miktar tutun. Zaten 1 BTC 40 K şuan. 2018 ikinci çeyreğinde keşke birazda BTC katsaydım kenara dememeniz için yazmak istedim.
Tablonuz güzel sadece Ripple yerine üretim sayısı az olan farklı bir coin alabilirsiniz. Hatta Ripple yerine İota 10 bin yatırabilirsiniz.
Tavsiye; Coin piyasasına kaybettiğinizde üzülmeyeceğiniz miktarlarla girin.
YTD.