Reklama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende %70 Eter olarak düşünüyorum 3 sene sonra en az o da 20.000TL bandlarına cıkar gibime geliyor.
Bahsettiğiniz BTCTURK gibi firmalardan alıp başka bir cüzdana coini havale yapmak mı?
ethereumda maximum olayı yok. Yıllık ortalama 7milyon ethereum üretilecek, casper güncellemesi gelince madencilik kalkacak ve neo gibi cüzdanda ethereum tutanlara ödül verilecek vsvs. gibi etkenleri düşünerek 20 bin tl tahmini yapmak lazım. not : olmaz demiyorum dikkatli olmakta fayda var