[QUOTE=cepoyunz;1072920736]Arkadaşlar lütfen "EDİTÖR" veya "Makale" kelimelerini görüp hemen PM atmayın. Konuyu bir okuyun lütfen rica ediyorum.
Teknoloji üzerine yazmış olan arkadaş gerekli. PM atıp her şeyi konuştuktan sonra "Nasıl yapılır" konusunda başlık bulamam, yazamam gibi şeyler belirtmeyin lütfen.
KONU günceldir.[/QUOTE
Arkadaşım ben 3 yıldır bu işi yapıyorum. Sen atılan PM'ye bile dönme zahmetinde bulunmuyorsun sonra buradan yok böyle yok bilmem ne belirtmeyin diyorsun. Sen amele mi arıyorsun yoksa işini düzgün yapan bir çalışan mı arıyorsun merak ediyorum ? Eminim bulursun. iyi çalışmalar...