Hocam bildiğim kadarıyla şikayetten sonra kapanan hesabın kullanıcı adı boşa düşmüyor. Yada belirli bir süresi var ama forumda baya sağlam biri şikayetten kapanan k adının boşa düşmediğini söylemişti.