Merhaba, Eskişehir'de yaklaşık 6 aydır bu alanda bir kursun başlamasını bekliyoruz tam devletten ümidi kesmiştim ki bu konuyu gördüm ve formu hemen doldurdum umarım bana çıkar

Kazanan arkadaşları şimdiden tebrik ederim, çok faydalı bir konu olacağını düşünüyorum düşüncenizden dolayı tebrik ederim. İyi akşamlar.