merhaba konuyu ilgi ile okudum, haber sitem var ben kopya olmasın diye sadece köşe yazar makalesi giriyorum ama dediğiniz bilgilenmek adına merak ettim.
News sitem var 3 aydır yazı girmiyorum demişsiniz, yani girerseniz spam mı oluyor burada ki konu ne acaba bizimde dikkat etmemiz gereken, çünkü yine aşağılarda yaza arkadaşlar biz yazsak spam oluyor demiş neden yazdığınız bir yazı spam oluyor ? teşekkürler, iyi forumlar
Herkes işini yapmadıgı için SOĞUDUM