Hocam aylık sabit bir gelirim yok ama öyle zaman oluyor ki bazı aylar 0tl bazı aylar 1k bazı aylar 5k gelirim oluyor.Hesap kitap yapıyorum sabit minumum aylık 10bin lira kazanamadığım sürece şirketi açmak aptallıktan başka bir şey olmuyor

Vergi oranlarına bakıyorum ödeyeceğim vergilere bakıyorum yok hiç bir şekilde işten sıyrılamıyoruz.Şirketi kurmasak maliye ayrı dert bu devlet ne yapmak istiyor anlamıyorum.Kıbrıs'a mı kaçalım ? Yoksa Malta'ya mı?
Sen bana "ağa hadi kalk kıbrısa gidiyoruz" de bavul mavul almadan ev halim ile koşa koşa gelirim.